30 Ağustos 2009 Pazar

FourFourTwo Eylül Sayısı


2 aydır süren bekleyiş; zaman zaman eski sayılara sarılmamıza, zaman zaman kendimizi futboldan soyutlamamıza, zaman zaman abuk sabuk futbol dergilerine prim tanımamıza neden olmuştu.Ama bir sabah uyandığımda kardeşimin yatağımın kenarına kadar getirdiği muhteşem dergimiz 2 aylık bekleyişin boşuna olmadığını dosta düşmana göstermekteydi.Pakedi açtıktan sonra ekstraları(poster, Bilyoner fikstürü vs..) bir kenara fırlatmış olan ben, eski bir dostun sıcaklığını daha ilk sayfalarda almaya başlamıştım.Dedik ya FourFourTwo ile besleniyoruz; bu sayının karnımı bir daha acıkmayacağım kadar doyurduğunu düşünüyordum fakat yanılmışım.Şimdiden karnım acıktı.3 saatte hatim ettiğim dergim bitiverdi.Siz bunları okurken ben dergiyi yeniden okuyor olacağım.Rahatsız etmeyin lütfen.

Not:19. sayfadaki Nerede O Eski Formalar ve Sezon öncesi rehberindeki takım değerlendirmelerimle bu sayıda kendime yer buldum.Darısı Ekim sayısına.

Hiç yorum yok: