10 Aralık 2009 Perşembe

O Golü Ben Attım-2 (Mario Basler)



Dünya'nın en güzel finali olarak tanımladığınız maçta görmezden gelinen adamı merak ettiniz mi hiç? O benim işte! Attığım muhteşem frikik golüne rağmen hala Norveçli bir beleşçinin kaderinin oyunlarına kandınız. Oysa Clive Tyldesley bile haykırdı ''This is the first blood for Bayern Munich.'' diye. Farkı ikiye çıkarabileceğimizi hiç düşündünüz mü? Fergie'nin o harika takımının mağlup olabileceğini? Dayatılmış şeylere inanarak futbolun güzelliğini kavramaya çalışanlardansınız hepiniz. Yıllarca bizden nefret etmeyi meziyet sayanlardansınız. Azıcık düşünseniz oynamaya çalıştığımız futbolun o meşhur Total Futbol'un ta kendisi olduğunu kavrayabileceksiniz. Effenberg'in, Matthaus'un, Scholl'ün futbolundan zevk almayı öğrenemediğiniz gibi; Hitzfeld gibi büyük da ustaya da dil uzatmaya kalktınız. İşte bu yüzden, ben Mario Basler tüm futbol tarihi önünde sizin gibilerin yüzüne haykırıyorum: ''O GOLÜ BEN ATTIM !!!''

Hiç yorum yok: